Sürücüye ceza uygulandı

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Arsuz ilçesinde, sosyal medyada büyük yankı uyandıran bir olay, Hatay Emniyet Müdürlüğü’nün radarına takıldı. “Arsuz istikametinden İskenderun istikametine otomobilin arka camında yolculuk yapan çocuklar görenleri hayrete düşürdü” başlıklı haber üzerine harekete geçen ekipler, olayın detaylarını ortaya çıkardı.

Olay, 29 Temmuz 2025 tarihinde saat 15:02 sıralarında, Nardüzü Mahallesi kavşağından İskenderun istikametine seyir halinde meydana geldi.

S.M. idaresindeki araçta, çocukların tehlikeli bir şekilde arka camda yolculuk yaptığı tespit edildi.

Emniyet ekipleri, sürücü S.M.’ye 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri uyarınca toplam 7.097 TL idari para cezası uyguladı. Ayrıca, Türk Ceza Kanunu’nun 179/2 maddesi kapsamında işlem başlatıldı. Hatay Emniyet Müdürlüğü, trafik güvenliğini tehlikeye atan bu tür davranışlara karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir